Tuesday, September 27, 2016

Forex bu

Donderdag, 19 Februarie, 2009 Ek moet krag van jou Allah. Hierdie week het 'n aaklige week vir my forex. Byna al my ambagte het nie gewerk om my planne en as gevolg daarvan het ek voel so geskud en my vertroue vlak het 'n lae. Die gevoel het nie baie goed en ek het byna elke dag. Ek het gehuil miskien is ek onder druk, want ek beplan is om my troue einde van hierdie jaar het ek en sekerlik die geld nodig vir die voorbereiding. Ek glo dat ek nodig het om 'n baie gebiede hier reguit en bly beweeg vorentoe. Ek nodig het om seker te maak ek volg my planne en nie soseer bekommerd, want daar is 'n gesegde lui "Dinge gebeur vir 'n rede". Ek glo Allah kan iets groter vir my wat menslike Ons kan nie sien en dink af het. Sekerlik dinge moet 'n baie beter begin môre en aanstaande week en maande te kom word. Ek het gehuil sedert verlede jaar elke keer as ek teëgekom struikelblokke, maar ek nog steeds my reis na sukses. Sukses is wil ek wil en besig om 'n miljoenêr deur 31 Augustus 2009 is my reis. Forex, Afgeleides en gestruktureerde finansiële Die Exchange, Afgeleides en gestruktureerde produkte span bied 'n omvattende advies oor bedrywighede mandatorily herlei deur die valuta mark en die vrye mark bedrywighede. Ons span vergesel kliënte in konsultasies, prosedures en verskillende tipes van 'n ooreenkoms onderhandel met die klem op onderhandeling van afgeleide instrumente meester ooreenkomste, sowel nasionale as internasionale, soos die ISDA Meester ooreenkoms. Portefeulje van dienste valutamark Strukturering van sake en internasionale transaksies van die wisselkoers perspektief Buitelandse belegging rekords Eksterne skuld rekords waarborge Registrasie Betalings vir invoere en uitvoere van goedere rekords Registrasie van bedrywighede vrywillig herlei deur die valutamark Wysigings op verklarings ruil Rekords van takke van die spesiale regime van koolwaterstowwe en mynbou en maatskappye in die sektor Registrasie en bestuur van skoonmaak rekeninge Verrigtinge en administratiewe prosedures voor regeringsowerhede afgeleides bedrywighede Registrasie van afgeleide bedrywighede voor die Sentrale Bank Onderhandeling en hersiening van die Wet op Plaaslike Meester ooreenkoms vir afgeleide finansiële instrumente van Asobancaria Onderhandeling en hersiening van ISDA Meester ooreenkoms onderteken tussen plaaslike en buitelandse eweknieë Onderhandeling en hersiening van CSA (Krediet Support bylae) met betrekking tot die ISDA Meester ooreenkoms onderteken tussen plaaslike en buitelandse eweknieë Regsmenings in verhouding tot die ISDA Meester ooreenkoms, Plaaslike Meester ooreenkoms vir afgeleide finansiële instrumente, en verwante waarborge. Stock Options Hersiening van "Stock Options Planne" en salaris en ekstra salaris programme vanuit die perspektief van die Colombiaanse en ruil regulering Strukturering en koördinering van "Stock Options Planne" met ander areas van die firma Verteenwoordigende kantore (FOREX) Vereistes en prosedures vir die aanbod van FOREX produkte en soortgelyke Algemene advies oor korrespondent ooreenkomste Aksies om verteenwoordigende kantore oop te maak Seminare en opleiding Ruil onderwerpe in die algemeen Onderwerpe van afgeleide instrumente en verwante ooreenkomste Forex - Petrol Piyasasi Forex - Petrol Piyasasi Geçtiğimiz günün ilk işlem saatlerinde Ham Petrol vadeli işlem sözleşmeleri 91,20-92,50 dollar seviyesinde işlem gördü. Bu Sabah Ham Petrol vadeli işlem sözleşmeleri 91,35-91,60 USD'dan işlem görüyor. Forex analizlerine Gore Eger Ham Petrol vadeli işlem sözleşmeleri 91,60-92,00 dollar direnç seviyesini geçebilir ise richtlijn vir uurtarief 92,50-92,80 dollar seviyesini toets etmek olacaktır. Eger bu seviyeyi de geçmeyi başarır ise yükseliş 93,50-93,70 USD'a kadar devam edecektir. Eger Ham Petrol vadeli işlem sözleşmelerinin değeri 91,40-91,15 dollar Destek seviyesinin altına duser ise bir sonraki desteği 90,70-90,35 dollar seviyesinde bulmayı denyecektir. Eger bu seviyeyi geçer ise düşüş 89,80-89,45 USD'a kadar devam edecektir. Forex - Altin Piyasasi Forex - Altin Piyasasi Geçtiğimiz günün işlem saatlerinde ALTIN ​​1365,80-1375,60 USD seviyesinde ISBM gördü. Bu Sabah ise 1373,90-1376,30 USD "den işlem görüyor. Forex analizlerine Gore Eger ALTIN ​​fiyatı 1377,50-1381,25 USD direnç seviyesini geçebilir ise richtlijn vir uurtarief 1383,70-1385,95 USD seviyesini toets etmek olacaktır. Eger bu seviyeyi de geçmeyi başarır ise yükseliş 1388,15-1392,40 USD'a kadar devam edecektir. Altının değeri 1373,95-1371,85 USD Destek seviyesinin altına duser ise bir sonraki desteği 1368,75-1365,75 USD seviyesinde bulmayı denyecektir. Eger bu seviyeyi geçer ise düşüş 1363,60-1360,75 USD'a kadar devam edecektir.


No comments:

Post a Comment