Tuesday, September 27, 2016

Nl forex operahuis

Bank Muscat open nuwe tak in die Royal Opera House Muscat, 4 Februarie 2013 - Bank Muscat, die vlagskip van finansiële dienste in die Sultanaat, Maandag (4 Februarie) het 'n state-of-the-art-tak in die Royal Opera House. H. E. Afr. Mohsin bin Mohammed Ali Al Shaikh, adviseur, Diwan van die Royal Court, was die eregas by die inhuldiging bygewoon deur AbdulRazak Ali Issa, Hoof Uitvoerende. H. E. Afr. Mohsin bin Mohammed Ali Al Shaikh gelukgewens die bank vir die opening van die nuwe tak, en daardeur die verskaffing van wêreldgehalte bankdienste aan besoekers by die Royal Opera House, asook mense wat in die gebied. Hy tel ook wenners van al Mazyona maandelikse pryse op die geleentheid. AbdulRazak Ali Issa het gesê: "Die uitbreiding van taknetwerk beklemtoon Bank Muscat se fokus om bank van eerste keuse van die land se in alle dele van die land bly. Met die wydste omvang in die versorging van kliënte en die grootste netwerk van 136 takke in die Sultanaat, Bank Muscat is verbind tot die vergadering verwagtinge van die kliënt op alle vlakke. " Oor die afgelope 31 jaar, het Bank Muscat bestendige en beduidende groei behaal in verskeie dissiplines na vore kom as die voorste finansiële instelling in Oman. deur die bank aanvaar innovasies is kenmerkend van die grootste netwerk van OTM's en kontant deposito masjiene (CDMs) gevind in alle dele van die land. Bank Muscat erken dat slimmer strategieë is noodsaaklik om voor te bly in die besigheid en voorsien 'n duidelike kliëntediens. nuwe maatstawwe ondergaan, BankMuscat bied die volledige reeks van bankprodukte en - dienste deur die netwerk van takke oor die lengte en breedte van Oman. Die gesofistikeerde bankwese ervaring spruit uit die regte mengsel van tradisionele en elektroniese kanale. Tans, Bank Muscat is die eerste en enigste bank in Oman bied die verlengde werksure fasiliteit 8:00-05:00 (Sondag tot Donderdag). Die aand bank diens is beskikbaar by agt takke in Muscat Inter-Continental, Muscat City Centre, Al Khuwair, Seeb, Al Khoud, Barka hoof, Sohar hoof - en Salalah hoof. Die diens op toegevoegde waarde spruit uit die bank se visie "Ons kan meer doen en in reaksie op die groeiende mark aanvraag vir langer bank uur. Die fasiliteit weerspieël die verbintenis van die bank se maak bank gerieflik en gesentreer rondom die kliënt se behoeftes. Bank Muscat verstaan ​​die voortdurend veranderende behoeftes van die kliënt en reageer met 'n geskikte finansiële oplossings. Die maatskappy se filosofie van Bank Muscat word ondersteun deur die ryk Omani kultuur en tradisies en die bank is trots op sy diep begrip van kliënte se behoeftes, bied finansiële leiding op alle vlakke. werking Polisie aan die gang in Sydney Opera House FXStreet (Bali) - 'n polisie-operasie aan die gang by Sydney Opera House in Australië, met die polisie te rig metaal hindernisse soos die omgewing verwydering van mense, verslae SBS. SBS Personeel voeg by:.. "Die polisie het SBS Nuus gesê daar is ook 'n tweede operasie aan die gang in Manly Die voorhof van die ikoniese landmerk is skoongemaak omstreeks 02:00 met die polisie te rig metaal hindernisse Alle toere van die Opera House is gekanselleer vir die dag , 'n werknemer Operahuis AAP gesê. " 'N polisie-operasie aan die gang by Sydney Opera House in Australië, met die polisie te rig metaal hindernisse soos die omgewing verwydering van mense, verslae SBS. (Mark Nuus Met dien verstande deur FXstreet) Geskiedenis en agtergrond Voor die Sydney Opera House, Sydney het geen voldoende toegewyde musiek venue. Orkes konserte gegee in sy stadsaal, en stellasies opera was byna onmoontlik as gevolg van die gebrek aan geskikte stadiums. Die aanstelling van sir Eugene Goosens die poste van hoof dirigent van die Sydney Simfonie-orkes en Direkteur van die NSW Konservatorium van Musiek in 1947 gebring in musieklewe Sydney se fokuspunt vir die behoefte aan 'n beter plek vir die uitvoerende kunste te skep. Met sy posisie te aanvaar, Goosens aan verslaggewers gesê dat sy planne sluit in die skepping van 'n konsertsaal wat geskik is vir opera asook orkes optredes. Die idee was skaars revolusionêre; inderdaad die post-oorlog Arbeid regering lippediens aan die konsep as deel van sy rekonstruksie en herontwikkeling programme. Maar, afgesien van Sosiale openbare aankondigings en vermaning van Goosens, niks het gebeur nie vir sewe jaar. Ten slotte, laat in 1954, die staat regering van Nieu-Suid-Wallis, vind homself toenemend skaam deur sy eie gebrek aan optrede, betrokke geraak in 'n matig ondersteunende wyse. Die Premier van die dag, Joseph Cahill, was entoesiasties oor die idee en dit was hy wat die opstel van die komitee wat die projek aan die gang gekry het. Hy het ook 'n beroep fonds om geld in te samel vir die bou. Wanneer dit duidelik dat die fonds nie eens die $ 7000000 die Operahuis is vir die eerste raming sal verhoog het, mnr Cahill het die Operahuis op Loterye. Die oorspronklike appèl fonds uitgespreek oor $ 900,000 en die res van die 102 $ miljoen wat die Operahuis beland kos kom uit die winste van die Lotto. Die gebou is heeltemal betaal deur Julie 1975. dra die vandag NSW Regering sowat 30% van die jaarlikse koste van die instandhouding en bedryf van die kompleks. konstruksie Die wat deur die Regering komitee gekies om die terrein vir die bou. Bekend as Bennelong Point, is dit vernoem na die eerste Aborigine Engels, wat gebore is op die terrein te praat. Af tot nou toe, is dit gebruik as wharfing gebied en het 'n eerder onooglike trem stoor skuur prominent beset die grootste deel van die webwerf. 'N internasionale kompetisie is gereël vir die ontwerp van 'n uitvoerende kunste kompleks, en hoewel dit was goed bekend, die verkeerde benaming & quot; Opera House & quot; gevang op. Die kompetisie het vir 'n struktuur wat twee teaters daarin vervat - 'n groot saal vir opera, ballet, en grootskaalse simfonie-konserte in staat sitplek 3,000-3,500 mense, en 'n kleiner saal vir drama, kamermusiek en uitvoerings, in staat om van sitplek ongeveer 1200 mense. Ontwerp toetreders is vertel dat hulle was vry om enige benadering wat hulle wou kies, en dat daar geen perke aan wat die potensiële koste van die struktuur kan wees. 233 verskillende ontwerp inskrywings van regoor die wêreld voorgelê. Die wenner van die kompetisie, in Januarie 1957 aangekondig, was die Deense argitek Jorn Utzon (gebore in 1918). Dit is oorspronklik in die vooruitsig gestel dat dit vier jaar sou neem om die Operahuis te bou; in werklikheid, is dit nie voltooi tot middel 1973. Konstruksie van die gebou het in Maart 1959 en voortgegaan in stadige stadiums oor die volgende veertien jaar. Teen die tyd dat die konstruksie begin, Utzon geprotesteer dat hy nog nie die ontwerpe vir die struktuur voltooi het, maar die regering het daarop aangedring dat die konstruksie te kry aan die gang, en dus is dit gedoen! Ten minste net so 'n probleem as die begin van die konstruksie voor die voltooiing van die revolusionêre ontwerp, was die feit dat die regering self verander die vereistes vir die bou na konstruksie begin het. Die oorspronklike ontwerp genoem vir twee teaters. Die regering verander sy oë en vereis die gebou te verander en dat vier teaters nou in die ontwerp geïnkorporeer word. Onlangs het 'n interne veranderinge aan die struktuur 'n vyfde teater geskep moet word aangeskakel. Die oorspronklike ontwerp was so dapper swanger dat dit struktureel onmoontlik om te bou bewys. Na vier jaar se navorsing Utzon verander sy ontwerp en het die dak kelders 'n gedefinieerde sferiese meetkunde. Dit het die dakke gebou moet word in 'n pre-cast mode, beide tyd en koste aansienlik verminder. Die projek was onderhewig aan baie vertragings en koste oor-loop, en (waarskynlik onbillik) Utzon is dikwels die skuld vir hierdie. 'N Nuwe regering verkies in NSW in 1965, deels op die veldtog belofte aan & quot; iets te doen & quot; oor die koste overschrijdingen met die ontwerp. Die regering weerhou fooi betalings aan Utzon en geweier om te stem vir sy ontwerp idees en voorgestelde konstruksie metodes. Dit pretty much gedwing Utzon om te bedank, wat hy gedoen het in Februarie 1966 as Stage II is byna voltooi. 'N Span van die Australiese argitekte oorgeneem en ná 'n omvattende hersiening van die voorgestelde funksies van die gebou, voortgegaan met sy voltooiing. Die eerste vertoning in die kompleks, in die Opera-teater op 28 September 1973, was die Australiese Opera se produksie van Oorlog en Vrede deur Prokofiev. Die Sydney Operahuis is amptelik deur Haar Majesteit Koningin Elizabeth II het op 20 Oktober 1973. Oor die gebou Daar is byna 1000 kamers in die Operahuis insluitend die vyf hoof auditoria. Daar is ook 'n onthaalsaal, vyf repetisie-ateljees, vier restaurante, ses teater bars, uitgebreide voorportaal en sitkamer areas, sestig kleedkamers en suites, biblioteek, sitkamer en kantien bekend as die & quot 'n kunstenaars, Green Room & quot ;, administratiewe kantore en uitgebreide aanleg en masjinerie gebiede. Die gebou beslaan sowat 1,8 hektaar (4.5 akker) van sy 2,2 hektaar (5.5 akker) webwerf. Dit het sowat 4,5 hektaar (11 akker) van bruikbare vloerruimte. Dit is ongeveer 185 m (611 voet) lank en 120m (380 voet) breed op sy breedste punt. Die hoogste dak kluis (bo die konsertsaal) is 67m (221 voet) bo seevlak. Die dakke is saamgestel uit 2194 pre-beton afdelings. Hierdie afdelings weeg tot 15,5 ton (15 ton) elk. Hulle word bymekaar gehou deur 350 km (217 myl) van gespan staalkabel. Die dakke weeg 27.230 ton en is bedek met presies 1056056 Sweedse keramiekteëls gereël in 4253 pre-cast deksels. Die hele gebou weeg 161,000 ton. Dit word ondersteun op 580 beton pilare gesink tot 25 m (82 voet) onder seespieël. Die dakke word ondersteun op 32 betonkolomme tot 2,5 m (8 vt) vierkante. Die buite en binne mure, trappe en vloere te make met pienk totale graniet wat by Tarana is ontgin in Nieu-Suid-Wallis. Die twee woud op groot skaal gebruik om die binneland te versier is kwas boks en wit berk laaghout wat beide verlaging in die noorde van NSW was. Daar is 6225 vk m (67000 vierkante voet) van glas, gemaak in Frankryk, in die monde van die dakke en ander gebiede van die gebou. Dit is in twee lae - een vlakte en die ander demi-topaas getinte. Oor 2000 ruite in 700 groottes is geïnstalleer. Daar is 645 km (400 myl) van elektriese kabel. Die kragbron, gelykstaande aan die behoeftes van 'n stad van 25.000 mense, word gereguleer deur 120 verdeelborde. Twintig ses lugversorging plant kamers beweeg meer as 28500 kubieke meter (1000000 kubieke voet) van die lug per minuut deur 19,5 km (12 myl) van geleidingsmateriaal. Die konsertsaal Die grootste saal is die Concert Hall, wat 2679 sitplekke. Dit word gebruik vir 'n wye verskeidenheid van optredes, insluitend simfoniekonserte, kamermusiek, opera, dans, koor konserte, pop, jazz en folk konserte, verskeidenheid programme en konvensies. Die geluid van die konsertsaal is internasionaal hoog aangeskryf. Die plafon, wat opstaan ​​tot 25 meter (82 voet) bo die platform, en boonste mure baan met 'n wit berk laaghout, en die onderste mure, trappe, bokse en stadium platform is betimmerde met 'n harde bruin hout, borsel boks. Hierdie Australiese bos word regdeur die gebou. Die volume van 26.400 kubieke meter (880,000 kubieke voet) gee 'n weerkaatsing tyd van ongeveer twee sekondes sodat simfoniese musiek laat hoor met 'n volle, ryk en sag toon. Bo die platform is geskors 18 verstelbare akriel akoestiese ringe of & quot; wolke & quot ;, wat musikante te help deur na te dink sommige van die geluid van die instrumente reguit terug na die platform. Die konsertsaal Grand orrel is ontwerp en gebou deur die Australiese, Ronald Skerp, tussen 1969 en 1979. Dit is die grootste meganiese Tracker aksie orrel in die wêreld met 10.500 pype. Daar is vyf handleiding en 'n pedaal sleutels en 127 punte gereël in 205 geledere. Die Opera-teater Die Opera-teater, sitplek 1547, word hoofsaaklik gebruik vir optredes van opera, ballet en dans. Die ouditorium, soos die Concert Hall, is baan in hout vir akoestiese redes, maar die plafon en mure is geverf swart sodat die gehoor om sy aandag te fokus op die verhoog. Die proscenium opening is 12 meter (38 voet) breed en 7 meter (24 voet) hoog en die stadium strek terug 25 meter (82 voet). Gebou in die stadium vloer is 'n draai 14 meter (46 voet) in deursnee en is daar vier platform hysbakke 10.5 met 3,5 meter (35 deur 12 voet), wat verhoog en verlaag die natuurskoon tussen die stel stoorarea op grondvlak en die stadium 10 meter (33 voet) bo. Die orkes put kan akkommodeer tot 75 musikante. Die stadium gordyn is 'n tapisserie ontwerp deur die Australiese kunstenaar John Coburn en is geweef van Australiese hout by 'n fabriek naby Aubusson in Frankryk. Van abstrakte patrone in 'n blink warm kleure dit staan ​​bekend as die gordyn van die Son Die Dramateater Die Dramateater huisves vertonings van drama en dans. Dit het sitplek 544. Dit ouditorium, soos die Opera-teater, is swart, maar die relatief lae plafon is gemaak van verkoelde aluminium panele wat help om 'n nog temperatuur te skep sonder 'n konsep. Die stadium, wat ongeveer 15 meter (52 voet) vierkante, bevat twee om jou draai, een binne die ander, wat afsonderlik of saam kan draai. Die stadium gordyn, ook ontwerp deur John Coburn, is soortgelyk aan dié in die Opera-teater, maar is geweef in donker kleure. Dit staan ​​bekend as die gordyn van die Maan. Die Playhouse, Studio, onthaalsaal, en Foyer Seating 398, is die Playhouse gebruik vir klein rolverdeling speel, lesings en seminare. Dit is ook 'n ten volle toegeruste teater. Oorspronklik ontwerp vir kamermusiek sowel, is die Playhouse baan met die wit berk laaghout. 'N Nuwe venue, Die Studio (geskep deur die herontwerp van 'n paar van die binneland ruimtes) is geopen in Maart 1999 Dit is ontwerp vir & quot; kontemporêre & quot; en moderne uitvoerende kunste, en afhangende van die sitplek-uitleg, kan plek vir 364 mense. Die onthaalsaal en die groot noordelike foyers van die konsertsaal en die Opera-teater, al met 'n skouspelagtige uitsig oor Sydney Harbour, kan gehuur word vir 'n wye verskeidenheid van funksies, insluitend vergaderings en konferensies, huweliksonthale, middagetes, aandetes en partye. Daar is ook vier restaurante asook bars in al die foyers. Meer van Mark Wall Street Versuim om op te hou om Mini Rally Gelei deur Draghi Rupee Einde Bo 68 / Dollar vir die eerste keer sedert Augustus 2013 Max Indië te laat val van BSE indekse Van 27 Januarie Sensex ends Hier 24000 Vir die eerste keer in meer as 20 maande Die ontploffing by die land se grootste diamant mark Operahuis het gedwing handelaars om te kyk vir alternatiewe plekke vir die oprigting van kantore. NDTV leer dat 30 persent van uitvoerders reeds verskuif na die diamant beurse gebou in die Bandra Kurla kompleks en die res is in die proses van oordrag hul kantore daar teen Februarie aanstaande jaar. Intussen is ongeveer 400 kantore van die diamant uitvoerders in die Pancharatna kamer van die Operahuis vandag gesluit ter nagedagtenis aan die slagoffers van die drie storms wat Mumbai geskud op 13 Julie en beweer sowat 20 lewens en links byna 113 mense beseer. Die mark is groot Diamond handelsentrum Indië en het die teiken van storms wat finansiële hoofstad van die land se tot stilstand gebring op daardie noodlottige aand. In 'n oënskynlik gekoördineerde aanval, drie ontploffings plaasgevind het in Mumbai een na die ander op Woensdag tussen 6,54 en 7,06 in die aand - die eerste op Zaveri Bazaar in Suid-Mumbai, die tweede op kabutar Khana in Dadar West, sentrale Mumbai en die derde weer in Suid-Mumbai by Opera House. Mumbai polisie bronne sê die Indiese mujahideen vermoedelik agter die aanval. Unie Tuis Ministerie bronne te sê dat die hand van die IM werk nou saam met die Lashkar e Taiba vermoed. Hoofminister van escort privaat geel Prithviraj Chavan gesê die ontploffing by Operahuis was van die hoogste intensiteit. Alle storms plaasgevind het tydens spitsverkeer en in oorvol places. The Zaveri Bazaar ontploffing plaasgevind het in 'n sambreel by die stampvol Kahu Gali, 'n straat van eetplekke gehou. Storie die eerste keer gepubliseer op. 15 Julie 2011 08:21 (IST)


No comments:

Post a Comment