Tuesday, September 27, 2016

Nairaland forum v2

Binary Options Handelaars Moet lees - Investment - Nairaland Ek het tot die besef gekom dat die meeste Nigeriërs wat waag in binêre opsies of forex verloor hul swaarverdiende kontant. Sommige deur handel deur hulself, terwyl ander 'n baie verloor het om die sogenaamde rekening bestuurders wat belowe hemel en aarde. Baie mense het ook vermors geld op strategieë. Wel, ek weet hoe jy voel omdat ek 'n baie verloor te jaar terug aan mense wat belowe my die hemel en die aarde as hulle handel vir my. ek het ook vermors my geld op strategieë. Maar ek het nooit moed opgegee en besluit om die geheim agter die sukses van die ken paar spesialiste. Daarna het ek 'n stelsel wat is besig om vir my vir die afgelope twee jaar. As 'n pro handelaar Ek saam met 'n programmeerder wat ek aan die lig gebring my strategie om. Hy het my gehelp om 'n foon te ontwikkel wat ek gebruik nou op my Android-selfoon. So, ek het nou 'n Android foon wat my strategie bevat wat kennis my wanneer dit 'n geleentheid sien. Ek het besluit om ontwikkel hierdie foon te binêre opsies handel te maak maklik en winsgewend vir my. Nou verdien ek 'n lewende met handel binêre opsies. Al wat ek nou doen, is om te wag vir my foon te in kennis stel my en ek plaas ambagte te verdien wins maak 'n gemiddelde van N120,000 elke maand. Sodat ek vergeet, het ek begin met net $ 100. Ek is bereid om my Android foon te slegs 'n paar te gee mense gratis. Maar ek moet seker wees dat jy sal nie verkoop dit aan ander. Bel / WhatsApp my op 0814 998 7873 so ek sou


No comments:

Post a Comment